خلجی: وزارت خارجه به جد پیگیر پرونده محمدرضا نوری است-راهبرد معاصر
شورای نگهبان و نامزدهایی که با گرایشات مختلف رئیس‌جمهور شدند ‌مقابله سپاه با هرگونه شرارت‌ دشمن برای ناامن‌سازی مرزها تیراندازی به اهداف شناور در رزمایش دریایی ایران و روسیه سردار سلیمانی: یکی از ابعاد جهاد تبیین اردوهای راهیان نور و پیشرفت است سردار تنگسیری: بیش از 30 هزار نخبه در راهیان پیشرفت دریایی حضور داشتند بخشنامه دیوان محاسبات به تمام شرکت‌های دولتی طحان‌نظیف: با تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری اقدامات او اعتبار شرعی و قانونی پیدا می‌کند خلجی: وزارت خارجه به جد پیگیر پرونده محمدرضا نوری است همتی در دیدار پزشکیان: آینده کشور امیدوار کننده است آغاز رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت ۲۰۲۴ خزر سردار قریشی: استقبال از اردوهای راهیان نور و پیشرفت وسیع بود جزئیات برگزاری رزمایش مرکب امنیت دریایی ۲۰۲۴ خزر تشکر پزشکیان از رهبر انقلاب زاکانی: با 7 ساله شدن دوره ششم شوراهای شهر مخالف هستم قالیباف: تمام تلاش خود را برای کمک به دولت به کار خواهیم بست

خلجی: وزارت خارجه به جد پیگیر پرونده محمدرضا نوری است

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره پیگیری وضعیت محمدرضا نوری که ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۲ توسط نیروهای آمریکایی در عراق ربوده شده، گفت: وزارت خارجه به جد پیگیر پرونده این تبعه ایرانی بوده و همچنان با جدیت پیگیر است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره پیگیری وضعیت محمدرضا نوری که ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۲ توسط نیروهای آمریکایی در عراق ربوده شده، گفت: وزارتخارجه به جد پیگیر پرونده این تبعه ایرانی بوده و همچنان با جدیت پیگیر است.


وی ادامه داد: آقای امیرعبدالهیان وزیر خارجه شهید دولت سیزدهم خودشان شخصا پیگیر موضوع بودند.


خلجی تصریح کرد: سفیر ایران در عراق نیز در حال پیگیری موضوع است.


رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تاکید کرد: هم اکنون پرونده آقای نوری در حال پیگیری است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد آزادی ایشان باشیم.


 محمدرضا نوری با نام جهادی ابوعباس به عنوان مستشار فرهنگی و رسانه‌ای به عراق سفر کرده بود. وی ابتدای فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در عملیاتی با مباشرت نیروهای اشغالگر آمریکایی دستگیر شد.


محمدرضا نوری با گذرنامه رسمی و هویت حقیقی به عراق سفر کرده و مهمان این کشور بود که در نیمه‌شب اولین روز ماه رمضان و در حمله وحشیانه نیروهای آمریکایی به محل اقامتش در بغداد، به مقصد مقر استخبارات ربوده شد و اکنون قریب به ۵۰۰ روز است که اسیر است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده